Сторінка соціального педагога



Соціальний педагог – це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів школи та попередженні впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини.
У школі він є громадським інспектором з охорони дитинства.
Соціальний педагог працює над:
         соціально-педагогічним супроводом дітей, які потребують         особливої уваги;
·          
·          профілактикою негативних явищ та пропагандою  здорового способу життя;
·          організацією взаємодії навчального закладу, сім'ї, служби у  справах дітей,        кримінальної міліції, органів місцевого  самоврядування, неурядових та громадських  організацій.
·          організацією безкоштовного харчування в шкільній їдальні;
·          захистом прав дітей, як інспектор з охорони дитинства .
·          
Функції роботи:
Діагностична: вивчення особливостей діяльності та розвитку учнів, визначення рівня знань про вплив на організм шкідливих звичок, дослідження спрямованості впливу колективу, мікросередовища, сімейного виховання тощо.
Прогностична: прогнозування посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації.
Консультативна: рекомендації учням, батькам, вчителям, молодіжним об'єднанням з питань розв'язання конфліктів та проблемних ситуацій.
Захисна: захист прав дітей, представлення їх інтересів в різноманітних інстанціях.
Профілактична: запобігання негативним проявам в учнівському середовищі, пропаганда здорового способу життя.
Соціально-перетворювальна: соціально-педагогічний захист соціально незахищених категорій дітей, сприяння професійному самовизначенню.
Організаційна: координація взаємодії всіх суб'єктів виховання, сприяння участі дітей у науковій, технічній, художній творчості.
А також:
·         Переконує учнів у доцільності дотримання соціально значимих норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя;
·         Сприяє запобіганню негативним явищам в учнівському середовищі;
·         Здійснює соціально-педагогічний супровід навчальио-виховного процесу, соціально-педагогічний патронаж соціально незахищенних категорій дітей;
·         Сприяє соціальному і професійному визначенню особистості, дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді;
·         Забезпечує дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представляє їхні інтереси у різноманітних інстанціях (службі у справах дітей, міліції, суді тощо);
·         Координує діяльність й взаємодію всіх суб'єктів соціального виховання;
·         Сприяє соціально корисній діяльності дітей і підлітків;
·         Веде відповідну документацію та статистичну звітність за результатами роботи в навчальному закладі;

·         Бере участь у роботі педагогічної ради школи,нарадах, які проводяться адміністрацією школи.

Немає коментарів:

Дописати коментар